گوگل پلی استور و گیفت کارت پلی استور
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

گوگل پلی استور و گیفت کارت پلی استور

  گوگل پلی استور یک پلتفرم اینترنتی است که می توانید انواع محتوا از موسیقی و کتاب گرفته تا فیلم را مشاهده کنید. اما اکثر ما این سرویس را از طریق نام تجاری برای دسترسی به برنامه های سیستم عامل اندروید می دانیم. می توانید به محتوای رایگان در بازار دسترسی پیدا کرده و از y استفاده کنید. اما بخشی از مطالب با پول در دسترس است که نیاز به پرداخت دلار یا استفاده از کارت هدیه پلی استور دارد که برای ما کاربران ایرانی تنها امکان استفاده از گیفت کارت گوگل را دارد. در ادامه این مقاله قصد دارم این سرویس را در اختیار شما قرار دهم و در پایان به بررسی گیفت کارت گوگل پلی و مزایای گیفت کارت گوگل پلی و همچنین انواع محتوایی که با خرید این نوع کارت اعتباری می توانید دسترسی داشته باشید می پردازم. بنابراین اگر کاربر اندرویدی هستید تا پایان با ما باشید. سایت http://giftfa.com برای خرید گیفت کارت گوگل پلی.

فروشگاه بازی گوگل چیست Giftfa

همانطور که می دانید چند سال پیش گوگل اندروید را با یک سیستم عامل متن باز خریداری کرد و پول زیادی را در این زمینه سرمایه گذاری کرد و این روزها نتایج را مشاهده می کنیم. پس از این خرید سرویس گوگل پلی نیز راه اندازی شد که به شما امکان دسترسی به نسخه رسمی برنامه ها و بازی های اندرویدی مورد تایید گوگل را می دهد. این پلتفرم به شما امکان می دهد برنامه ها و بازی ها را روی تلفن ها و تبلت های اندرویدی نصب کنید. البته ما نه تنها در مورد چنین دستگاه هایی صحبت می کنیم بلکه در مورد هر برنامه ای که قابل نصب بر روی ساعت هوشمند یا سایر ابزارها باشد می توانید از اللررر خریداری و نصب کنید.

گوگل پلی

 

چه نوع محتوایی در گوگل پلی موجود است ک

همانطور که قبلا ذکر شد فروشگاه گوگل پلی با انتشار برنامه ها و بازی های اندرویدی شروع به کار کرد. اما با توجه به اینکه کاربران این پلتفرم نیز به دنبال سرگرمی و استفاده از محتوای چندرسانه ای بودند گوگل با گذشت زمان خدمات زیر را اضافه کرد. ویدینوها: این سرویس انواع فیلم ها و سریال های تلویزیونی را فراهم می کند که می توانید با پرداخت دلار یا با کارت هدیه گوگل پلی به in خریداری کنید. فیلم هایی که در گوگل پلی در دسترس هستند شامل نسخه ی نمایشی کامل است که با انتشار فیلم های جدید و دسترسی به جدیدترین فیلم ها در اختیار شما قرار می گیرد. کتاب: با تعداد فزاینده ای از کاربران تلفن همراه, افرادی که استفاده می شود علاقه مند به کتاب بود به خواندن از طریق فایل های. کتاب های مورد علاقه که می توانند با استفاده از یک فونت سفارشی مشاهده شوند. یک تم تاریک و بسیاری از چیزهای مهم که هنگام خواندن کتاب تاثیر زیادی بر بینایی داشت. اما اکنون گوگل امکان خرید بسیاری از کتاب های الکترونیکی و صوتی را از نویسندگان و مترجمان مختلف فراهم کرده است. موسیقی: در این سرویس می توانید جدیدترین البوم ها و مجردهای هنرمندان را در قالب اینترنتی دریافت کنید یا از آ برخط استفاده کنید. تمامی این سرویس ها بر روی یک پلتفرم شفاف به نام گوگل پلی استور قرار دارند که با ایجاد اکانت جیمیل و نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی خود می توانید دسترسی داشته باشید. اما مشکل اینجاست که برای ما کاربران ایرانی به دلیل مسا و از طرفی کمبود محتوای غنی از فیلم ها و موسیقی های ایرانی یا دوبله شده توسط گوش و حلق و بینی نیازی به استفاده از این سرویس ها نیست و ممکن است فقط بخواهیم از اپلیکیشن ها یا بازی های پولی استفاده کنیم. در این حالت نیاز به خرید کارت هدیه پلی استر نیز داریم.  

چرا باید همیشه برنامه ها Giftfa را از فروشگاه گوگل پلی نصب کنیم؟

گوگل همیشه سعی می کند از این پلتفرم در برابر انواع بدافزارها و ویروس ها محافظت کند. به همین دلیل قوانین سختگیرانه ای برای انتشار بازی ها و برنامه ها در y دارد. برنامه های کاربردی در این پلت فرم به طور منظم توسط ابزارهای ینلاین بررسی می شوند و در صورت تایید توسط گوگل منتشر و به روز می شوند. اگر هر فایل مخربی در هر برنامه ای پیدا شود بلافاصله از بازار حذف می شود. جدایی این مشکل به دلیل اپلیکیشن, بازی, فروشگاه, گوگل, ابزارهای داخلی شما برای کار و به صورت پیش فرض بر روی گوشی های اندرویدی نصب می شود. ابزار گوگل و سطح دسترسی مورد نیاز برای ایجاد یک طرح انتقال داده ها, اگر طرح مخرب است, وجود خواهد داشت, و غیره. به طور خودکار پاک شود. برنامه های نصب شده بر روی گوشی نیز به طور منظم بررسی و هماهنگ برای دریافت اطلاعیه ها از گوگل بازی امنیت سپر زمانی که یک عنصر مشکوک در نرم افزار لازم برای حذف برنامه شناسایی شده است. کارت هدیه گوگل پلی استور چیست Card همانطور که در ابتدا اشاره کردم ما به کاربران ایرانی اجازه پرداخت در سراسر جهان را نمی دهیم. فروشگاه بازی گوگل همچنین اجازه می دهد تا شما را به خرید برنامه ها و بازی, بنابراین شما می توانید برنامه ها و بازی از طریق پی پال خرید, یک کارت کارشناسی ارشد و یا گوگل پرداخت. اما برای ما کاربران ایرانی این کار با کارتهای هدیه گوگل پلی انجام می شود. شاید از خود بپرسید که کارت هدیه پلی استر چیست. کارت های هدیه در برنامه های مختلف و در وب سایت ها وجود دارد که در واقع نوعی کارت هدیه است که وب سایت ها منتشر می کنند تا ینه بتواند حساب را شارژ کند. ماهیت کارت هدیه این است که اگر دوست گیمر دارید و به دنبال هدیه مناسبی برای تولد او هستید می توانید کارت هدیه بخرید و به او این فرصت را بدهید تا حساب بازی خود را دوباره پر کند و یک بازی جدید دریافت کند یا اعتبار بازی خود را تمدید کند. کارت هدیه پلی استر به نظر می رسد همان. کارت های هدیه حاوی تعدادی کد مشابه سیم کارت های اعتباری هستند. با ورود به برنامه گوگل پلی استور در تلفن خود می توانید این کد را که به تحقیق نیز معروف است و مبلغ وام که کارت هدیه است را به حساب خود وارد کنید و بدهکار می شود. اکنون بدون توسل به پرداخت های بین المللی از طریق پی پال و سایر کارت های اعتباری می توانید با این کارت هدیه که وجوه از حساب شما کسر شده است نصب و استفاده کنید. یا می توانید از طریق فروشگاه گوگل پلی به سایر محتوای ویدیوی موسیقی و کتاب های الکترونیکی دسترسی پیدا کنید.

مزایای کارت هدیه فروشگاه بازی گوگل

همانطور که در مقاله ذکر شد, استفاده از کارت هدیه پلی استور به شما امکان دسترسی به برنامه بازی و محتوای چندرسانه ای پولی را می دهد که در وب سایت یل یل یای بله. مهمترین مزیت گیفت کارت گوگل پلی و مزیت استفاده از گیفت کارت پلی استور این است که برای ما کاربران ایرانی دسترسی به این محتوای پولی راحت تر خواهد بود. گوگل ممکن است برنامه های دیگری برای استفاده از کارت های هدیه داشته باشد. به عنوان دسترسی رایگان به برخی از برنامه ها در قالب پیشنهاد ماهانه, تخفیف دسترسی به محتوای پولی و…سایت گیفت فا برای خرید گیفت فا

نکاتی برای استفاده از کارت هدیه گوگل پلی

حالا که کارت هدیه گوگل پلی استور فعال است و شما می دانید که چگونه از این روش برای خرید اپلیکیشن های گوگل و محتوای پولی استفاده کنید در زیر به چند نکته اشاره می کنیم که باید هنگام خرید و استفاده از کارت هدیه پلی استور توجه کنید. قبل از خرید کارت هدیه پلی استور وب سایتی را که برای خرید انتخاب کرده اید بررسی کنید که دارای نماد اعتماد است. متاسفانه چون استفاده از خدمات و محتوای خارجی در ایران برای پرداخت های بین المللی پیش بینی نشده است و تنها راه ممکن استفاده از کارت های هدیه است. کلاهبرداری های زیادی در این زمینه وجود دارد. کارت هدیه یک کارت پر کردن حساب است و فروشندگان تا زمانی که پولی برای او دریافت نکنند اجازه استفاده از این کارت را نمی دهند. به همین دلیل است که بسیاری از دلالان و فرصت طلبان به محض دریافت پول ناپدید می شوند. اگر شما می خواهید برای خرید یک کارت هدیه, حاصل کنید که شما را به خرید برای مقدار شما نیاز. گوگل بازی کارت هدیه قیمت های مختلف خواهد شد که برای هر خرید برای همان مقدار از اعتبار به عنوان حساب کاربری خود شارژ وجود دارد. به کشور صادر کننده کارت هدیه توجه کنید. مثلا اگر توسط کارت هدیه برای ایالات متحده ایجاد شده باشد. در هنگام استفاده از این, همچنین لازم است برای مشخص کردن شبکه تحت شبکه, کشور, ایالات متحده, وارد. پس از خرید یک کارت هدیه گوگل, شما قطعا باید برنامه بازی گوگل از باز کردن مووعیت با یک موقعیت در امریکا (یا کشوری که صادر کارت هدیه). البته لطفا توجه داشته باشید که قبل از این-شما باید برنامه و حافظه پنهان را پاک کنید-به طوری که اطلاعات جدید از طریق اینترنت دریافت می شود.  

خلاصه نهایی

در این مقاله به بررسی پلتفرم ینلاین در گوگل پلی استور پرداختیم و به شما معرفی کردیم. می دانید که با استفاده از این پلتفرم می توانید به طور رسمی برنامه ها و بازی ها را از سیستم عامل اندروید در محیطی امن دریافت کنید یا نسخه پولی Y را خریداری کنید. علاوه بر این, ما را بررسی کرده اند انواع محتوای چند رسانه ای موجود در این پلت فرم, از جمله فیلم و مجموعه تلویزیونی, موسیقی و کتاب های الکترونیکی. سپس به بررسی کارت هدیه پلی استور پرداختیم و با بررسی مزایای کارت هدیه گوگل پلی به شما کمک کردیم تا بهترین و قابل اطمینان ترین راه دسترسی به محتوای پولی گوگل را تصور کنید. اگر شما می خواهید برای خرید یک کارت هدیه بازی گوگل, شما می توانید این کار را با استفاده از وب سایت موبوگیفت انجام. وب سایت موبوگیفت در زمینه فروش انواع کارت های هدیه تخصص دارد که دارای نماد اعتماد و دروازه بانکی مستقیم برای پرداخت سریع و دریافت انواع کارت های هدیه است. 

 




:: بازدید از این مطلب : 779
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: